Over In Balans

Ik ben Harriëtte Gussenhoven en heb In Balans opgezet omdat ik het een uitdaging vind om mensen zoals u en ik met mijn kennis, ervaring en vaardigheden van dienst te zijn. Ik streef naar het creëren van rust en ruimte in uw leven en omgeving.

Want... of het nu gaat om het huis van een drukbezet gezin of van een alleenstaande, om een eigen kantoor of op een werkplek binnen een grote organisatie, met In Balans zult u weer tot rust komen. Ik ben er van overtuigd dat een omgeving die rust uitstraalt, (georganiseerde chaos mag natuurlijk ook) u positieve energie zal geven en zal leiden tot een ontspannen sfeer, die tot nieuwe initiatieven leidt.

U krijgt van mij aandacht, inzet, begeleiding, inzicht en service. U gaat verder met een systeem van opruimen en afhandelen dat bij u past.

Ik bied u kennis, inzicht en ervaring, zo weet ik bijvoorbeeld:

Mijn flexibiliteit en inlevingsvermogen, een klantgerichte instelling, mijn gevoel voor humor en sociale verhoudingen en schriftelijke communicatieve vaardigheden komen in mijn werk als Professional Organizer zeker van pas. Organizing is mijn hobby en werk tegelijk.

In de persoonlijke sfeer combineer ik al jaren het moederschap (van drie kinderen) met een betaalde baan. Ik werk meer dan 25 jaar parttime in een vast dienstverband bij de gemeente Amsterdam. Naast de aandacht voor mijn gezin speel ik competitie hockey en ben ik actief met wandelen met mijn hond en hardlopen.

Professional Organizing met In Balans: voor rust en ruimte in je leven

Quote“….Ze vat consequent samen en brengt orde aan in de soms lichte chaos. Dat doet zij voor zich zelf in verband met haar slechthorendheid maar dit heeft tevens een gunstige invloed op de vergadering”. “ Zij maakt opmerkingen zoals” als ik het mag samenvatten”. Zij heeft merkbaar een ondersteunende rol en blijft op de achtergrond. Tocht is haar ondersteuning merkbaar en is nodig. Er wordt goed gebruik gemaakt van haar ideeën…”.